חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שירותי תרגום | חברת תרגום

חברת תרגום בתמונה: תרגום מסמכים במשרד תרגום אנשי עסקים צעירים גבר ואישה הולכים לפגישה.
חברת תרגום בתמונה: תרגום מסמכים במשרד תרגום אנשי עסקים צעירים גבר ואישה הולכים לפגישה.

שירותי תרגום הניתנים בחברת תרגום 

מהם היתרונות בהפעלת חברת תרגום?

כמעט בכל חברה בשלב זה או אחר מתעורר הצורך לתרגם לשפה אחת או יותר קטלוגים מקצועיים, דפי מוצר, עדכון אתר אינטרנט או מענה למכרז.

הרצון להשתלב ולקדם מוצרים או שירותים בשווקים הגלובליים עוברת בדרך כלל בהתגברות על משוכת מחסום השפה באמצעות שכירת שירותי תרגום. לכל מקבל החלטות בחברה עומדות מספר חלופות לביצוע התרגום.

לכל חלופה יש יתרונות ויש חסרונות, המשותף לחלופות, שלכולם יש להשקיע משאבי כסף וזמן. לעתים נדמה שהחלופה שבפניה למשרד תרגום יקרה יותר השוואה לחלופות האחרות אולם אם בוחנים את כלל היתרונות והחסרונות קיים יתרון בהפעלת חברת תרגום לביצוע תהליך התרגום

להצעת מחיר לתרגום מסמכים, חייגו 077-5144055

לדוגמה האם לבצע את התרגום בחברה בעזרת עובדי החברה? האם להשתמש במתרגם עצמאי? האם כדאי להעביר המסמכים  לחברת תרגום, שתבצע עבורנו את התרגום.

חשיבותם העסקית של שרותי תרגום 

שירותי תרגום הם תהליך מורכב בעל חשיבות רבה לכל עסק, משום שהמסמכים המתורגמים הם חלון הראווה לכל עסק. תרגומים המנוסחים בקפידה תוך שימוש בשפה תקינה ובטרמינולוגיה מתאימה ישדרו אמון לשותפים עסקים עתידיים.

לכן חשוב ולבחור חברת תרגום שתוכל לספק שירותי תרגום איכותיים לעסק שלך. 

לפני שפונים לחברת תרגום 

לפני שנכנסים לתהליך תרגום המסמכים חשוב לוודא שהמסמכים המיועדים לתרגום משקפים את יעדי החברה עבור הגהה ובדיקות ע"י מי שכתב את המסמכים. 

לאחר התרגום שינויים ועדכונים גורמים, לאחר ביצוע התרגום, לבזבוז משאבי זמן וסביר להניח שהעדכונים יהיו כרוכים בעלויות נוספות.

לכן האמרה "סוֹף מַעֲשֶׂה בְּמַחְשָׁבָה תְּחִלָּה" תקפה גם במקרה זה. חשוב להכין ולבדוק היטב את המסמכים לפני שהם מועברים לחברת תרגום. 

היתרון הגלום בשירותי תרגום מסמכים

הדילמות מתעוררות לרוב מתוך רצון לחסוך משאבים לארגון. אולם גם עובד חברה עולה לארגון ואם יש חסכון בשקלול כולל לא תמיד יהיה זה נכון וכדאי להשתמש בעובד חברה לביצוע התרגום כפי שיתואר בהמשך.

במאמר זה נשווה את החלופות הקיימות בהישענות על חברת תרגום בהשוואה למתרגם יחיד היתרונות והחסרונות בכל חלופה.

שירותי תרגום שיווק ועסקים 

שירותי תרגום חיוניים לחברות ועסקים הבוחרים לפנות לחברות מעבר לים. ההערכה היא כי יותר ממחצית מאוכלוסיית העולם אינה דוברת אנגלית. לכן חברות שיש להם למצות את מלוא פוטנציאל העסקי שלהן צריכות להיות מסוגלות לתקשר עם לקוחות בשפה שאינה אנגלית. שירותי תרגום יכולים לעזור לעסק שלך במגוון דרכים, כולל סלילת הדרך לשווקים גלובליים והגברת המודעות למותג בקרב קהלים שונים.

תרגום מסמכים בחברת תרגום 

חברת תרגום בהשוואה למתרגם יחיד – מתרגם יחיד אם בחברה כעובד חברה  והן כספק שירותים חיצוני מוגבלים מטבע הדברים בפרמטרים של זמינות. למתרגם בחברה היודע את שפת היעד יש תפקידים נוספים וסביר להניח שהתרגום יבוצע על חשבון מטלות אחרות.

מתרגם חיצוני פרילנסר בהשוואה לחברת תרגום, מוגבל בתחום ההתמחות ובכמות החומר שיוכל לתרגם בפרק זמן קצוב. לעתים תחום ההתמחות הנדרש מהמתרגם אינו חופף לידע ולניסיון המתרגם. לדוגמה מתרגם מעולה הבקיא בתחום התרגום הפיננסי אינו יכול לתרגם מסמכים הכוללים מידע .

לאיזו שפה יש צורך לבצע את תרגום המסמכים?

תרגום המסמכים במרבית המקרים נקבע ע"פ שוק היעד. יש לקחת בחשבון שלתרגם לשפות כמו   אנגלית, צרפתית, ערבית, ספרדית, פורטוגזית מצריך מידע נוסף והוא היכן מתגורר קהל היעד. 

בכל אחת מהספות שצוינו כדוגמה קיימים מספר ניבים, דיאלקטים ולכן חברת תרגום המספקת שירותי תרגום תוכל להמליץ לאיזה דיאלקט כדאי לתרגם את המסמכים.

תרגום מסמכים למתרגם הבקיא בתוכן המסמך

לחברת תרגום יש את היכולת לנתב את המסמכים המיועדים לתרגום למתרגם הבקיא בתחום התרגום. במיוחד בתחומים הכוללים טרמינולוגיה מקצועית אין אפשרות למסור לתרגום מסמכים למתרגם שאינו בעל רקע מקצועי מתאים.

מתרגם בודד בהשוואה לחברת תרגום 

למתרגם יחיד בחברה בהשוואה למשרת תרגום, יהיה יתרון במקרים בהם  למתרגם הכרות מעמיקה עם התרבות הארגונית כמו גם שליטה בשפה המקצועית הנהוגה והמקובלת בתחום עסוק החברה. יחד עם זאת אחד הפרמטרים שיש לקחת בחשבון הוא שפת אם המתרגם וכן שימוש בשפה עדכנית. למשרד תרגום היכולת להגיש מסמכים שבוצעו בידי מתרגם הדובר שפת אם בשפה עדכנית.

חברת תרגום היתרון

חברת שירותי תרגום  Text4u מספקת מגוון רחב של שפות שונות בתחומים שונים ולכן היתרון הוא מציאה מהירה וקלה של מתרגם זמין לכל שפה ותחום, עובדה זו מקלה על הלקוחות במציאת מתרגם לכל שפה בפרק זמן קצר.

 לתרגום מסמכים לאנגלית, חייגו 077-5144055

חברת תרגום הניסיון המקצועי

כל חברת תרגום צוברת במהלך שנות פעילותה ניסיון רב הכולל מאגר מתרגמים שהוכיחו את עצמם לאורך זמן.

לקוח המזמין  תרגום בחברת תרגום מקבל את כל הניסיון הנצבר במסמך מתורגם כהלכה. לעומת זאת מתרגם יחיד הן כעובד חברה והן כמתרגם עצמאי, טיב העבודה ושביעות הרצון יתבררו רק לאחר קבלת התרגום.

במידה והתרגום יצא טוב הניסיון, צלח אולם אם התרגום שהתקבל אינו ברמה גבוהה כמצופה, יהיה צורך לתקן או להזמין תרגום חדש.

שירותי תרגום ומועד מסירה

לא תמיד יש אפשרות לבצע ניסויים בתרגומים במיוחד בהתמודדות מול מועד מסירה קשיח המוכתבים מתנאים בסביבה העסקית.  כאן בא לידי ביטוי היתרון לחברת תרגום על פני המתרגם היחיד.

חברת תרגום וריבויי שפות תרגום

אין זה נדיר במגזר העסקי לבצע תרגום למספר שפות בו זמנית. תרגום מסמכים בעזרת משרד תרגום למספר שפות בו זמנית יכול להתבצע ללא קושי תוך הפעלת המתרגמים בתחום המקצועי המתאים הזמנים ופנויים לעבודת תרגום.

תרגום קטלוגים במספר שפות

חברה עסקית נדרשת לא אחת להפיק קטלוגים לתערוכה במגוון שפות. לרוב השלמת המשימה דורשת משאבים ארגוניים. הפתרון הנכון בחלק גדול מהמקרים הוא לבצע את התרגום בחברה חציונית במתמחה בתחום התרגום.

מתן שרות תרגום בחברת תרגום כרוך בעלויות כספיות אולם בראיית התמונה הכוללת התמקצעות בחירת מתרגמים ראויים וזמנים היתרון לתרגום מסמכים בחברת תרגום תיתן את פרותיה לאורך זמן ולרוב תוך חיסכון במשאבי עלות וזמן.

להצעת מחיר לביצוע תרגום מסמכים לאנגלית או רוסית חייגו 077-5144055

נשמח לעמוד לרשותכם במתן יעוץ וקידום פרויקט התרגום בחברתכם.

אולי יעניין אותך גם

תרגום מצרפתית לאנגלית

תרגום מצרפתית לעברית, תרגום מצרפתית לאנגלית תרגום מצרפתית לאנגלית או לעברית – על מה צריך להקפיד? תרגום מצרפתית לאנגלית או לעברית מבוצע למסמכים מסוגים שונים.

תרגום לספרדית תרגומים מספרדית

איך ניתן לקבל תרגום איכותי לספרדית? תרגום לספרדית מהוא תרגום טוב?  תרגום לספרדית איכותי יהיה ראשית מסמך שתורגם באופן מדויק מהמקור ויוכל להעביר את המסר

תרגום מסמכים מאנגלית לרומנית

תרגום מעברית לרומנית שירותי התרגום  מעברית לרומנית מבוצעים ב-Text4u, באופן מהיר ויעיל בידי מתרגמים מנוסים בעלי ידע ויכולת לתרגם לרומנית טקסטים ומסמכים בתחומים שונים ומגוונים.

צור קשר

חייגו עכשיו! 077-5144055 או הזינו את פרטיכם בשדות הבאים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

logoWHITE 1
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש