חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדוע כדאי לעבוד איתנו?

תרגום מקצועי -תמונה: יד אוחזת עט מוזהב, במהלך כתיבה, ברקע חולצה ועניבה
תרגום מקצועי -תמונה: יד אוחזת עט מוזהב, במהלך כתיבה, ברקע חולצה ועניבה

שירותי תרגום מסמכים 

ב- Text4u  פועלים ע"פ ההבנה שתרגום מדויק ואיכותי הוא הצעד הראשון להצלחה עסקית.

  • מציאות תחרותית בשווקים גלובליים – כדי להתרחב במישור העסקי, חברות ועסקים אינם מוגבלים עוד לשווקים מקומיים. חברות פונות לשווקים חדשים, שמשמעותם היא התגברות על מחסום השפה. כאן נכנסת לתמונה משרד תרגום Text4u, המציע שירותי תרגום לעסקים, היכולים להעלות את העסק שלך לגבהים חדשים. אם אתם מחפשים שותף אמין שיסיע להגיע לקהל רחב יותר, הנה סיבה שכדאי לך לעבוד אייתנו.
  • ניסיון מקצועי – עם למעלה מעשור בתעשיית התרגום, משרדנו חידד את המומחיות במתן מענה לצרכים המגוונים לעסקים במגזרים שונים. צוות המתרגמים שלנו מורכב ממתרגמים  ותיקים ומנוסים עם ידע ומומחיות בתחומים שונים. בין אתם אתה זקוקים לתרגום משפטי, טכני, רפואי, שיווקי או פיננסי, למתרגמים  שלנו יש את הידע והניסיון לספק תרגומים מדויקים ומתאימים מבחינה תרבותית לקהל היעד.
  • משלוח תרגום מהיר ואמין – אנו מבינים שזמן הוא המהות בנוף העסקי. זו הסיבה שאנו גאים בתהליך אספקת תרגום במועד שהובטח במעמד ההזמנה. בכל פרויקט אנו מבצעים אופטימיזציה זרימת העבודה במטרה להבטיח סיום פרויקט בזמן מבלי להתפשר על האיכות. מהרגע תחילת העבודה על תחילת פרויקט התרגום, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים  שאנחנו נעמוד בלוחות זמנים קפדניים, שיאפשרו לך לעמוד ביעדים העסקיים הגלובליים במועד.
  •  מתרגמים המספקים תרגום איכותי ללא תחרות – שפה היא מעבר לתרגום מילולי, תרגום שפה  היא פלטפורמה הנושאת ניואנסים תרבותיים והבחנות אזוריות הדורשות הבנה עמוקה בשפה  במטרה להעביר את המסר המיועד במדויק. כדי להבטיח את הרמה הגבוהה ביותר לאיכות ואותנטיות, אנו משתפים פעולה עם מתרגמים דוברי שפת אם. המתרגמים שלנו לא רק שולטים בשפת היעד אלא גם בקיאים בתרבות, מה שמבטיח שהתרגומים יעשו רושם חיובי אצל קהל היעד.
  • מומחיות מאז שנת 2008 – המסע של הסוכנות שלנו החל בשנת 2008, ומאז, אנו מחויבים למצוינות בכל פרויקטים תרגום שאנו מבצעים עבור לקוחותינו . במהלך השנים יצרנו שותפויות עם לקוחות מרוצים רבים.
  • פתרונות מותאמים לעסק – ב- Text4u מבינים שאין שני עסקים זהים, וכל פרויקט מגיע עם מערך האתגרים הייחודי עבורו. זו הסיבה שאנו נוקטים בגישה אישית לכל משימת תרגום שאנו מבצעים. מנהלי הפרויקטים המסורים שלנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק כדי להבין את הדרישות הספציפיות המתאימות לכל עסק.
  • תמיכת בכל צמד שפות (כמעט) – הרחבת עסק לשווקים גלובליים משמעותה תקשורת עם קהלים מגוונים בשפת האם. ב- Text4u מציעים מגוון רחב של צמדי שפות, המאפשרים לך ליצור קשר עם לקוחות וספקים מאיזורים גאוגרפים בעולם בקלות ובמהירות בכל צמד שפות. אנו מבצעים תרגומים מאנגלית לספרדית, מסינית לגרמנית, או כל שילוב אחר שמתאים לעסק שלך. 
  • שיתופי פעולה והגדלת נפח הפעילות העסקית – כל חברה שואפת להגדיל את נפח הפעילות העסקית בתחום פעילותה, הן עם לקוחות חדשים והן באמצעות יצירת שיתופי פעולה עסקיים עם, ספקים ומוסדות פיננסיים.
ב- Text4u שירותי תרגום, מספקים שירותי תרגום באיכות גבוהה ללקוחות פרטיים, כמו גם ללקוחות עסקיים הכוללים משרדי עריכת דין, מפעלי תעשייה, בתי חולים ,מוסדות אקדמיים, מפעלים קיבוציים, חברות תשתית, יבואנים ויצואנים.

שירותי תרגום איכות התרגום

ב- Text4u מודעים לעובדה שלקוחותינו מבקשים לקבל שירות איכותי ומקצועי ברמה גבוהה, במועד אספקה קצר ובמחיר הוגן. אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לעמוד בציפיות לקוחותינו ולשרתם נאמנה.
 
ב Text4u מבינים את החשיבות הרבה במסירת תרגום איכותי ומקצועי, אנו נשמח לתרום מהידע הנצבר במשרדנו, לכל לקוחותינו, כך שהתרגום שתקבלו יהיה לשביעות רצונכם המלאה. שכרנו הנוסף הוא בשביעות רצון הלקוחות, במיוחד מלקוחות הבוחרים לפנות אלינו שוב ושוב לאורך שנים.

  ב- Text4u משקיעים מאמצים רבים, שהתרגום שתקבל בסיום תהליך התרגום, יבוצע בידי מתרגמים מקצועיים ומנוסים דוברי שפת היעד שפת אם.

תיקונים ושינויים לאחר קבלת התרגום

במידה ויהיה צורך לבצע עדכון על התרגום שקיבלתם יבוצע העדכון ע"פ בקשת הלקוח, על תוכן הקובץ שהועבר במעמד ההזמנה.
ב – 99.99% מהמקרים אין בקשות לתיקונים ולשינויים, אולם אם וכאשר אנו מתבקשים לעדכן את קובץ המתורגם נבצע זאת ברצון.

שינויים והעדכונים בתרגום יבוצעו על בסיס הקובץ המקורי שהועבר במעמד ההזמנה. במידה ויבוצעו עדכונים לקובץ לקובץ המקור, לאחר ביצוע ההזמנה, השינויים הנוספים יהיו כרוכים בתשלום נוסף, ע"פ העניין.

התעריף התרגום מה הוא כולל?

בהצעת המחיר שתקבלו, המחיר סופי וידוע לפני ביצוע ההזמנה, אין הפתעות בחשבון הסופי. 

מה אנו יודעים לעשות?

משרדנו היינו הכתובת לכל צרכי התרגום לכל עסק, יש באפשרותנו, לתרגם מסמכים המכילים טקסט רב, למספר שפות ובתחומים מקצועיים מגוונים, בו זמנית, כמו גם, להתמודד עם כל צרכי התרגום והלוקליזציה של חברתך.

מועד מסירת התרגום

אנו מתחייבים להחזיר את המסמכים שלך מתורגמים, לכל המאוחר במועד שסוכם במעמד ההזמנה. לעתים, כתוצאה מאילוצים שונים מצד לקוחותינו, אנו מתבקשים לספק תרגומי מסמכים, במועדי זמן קצרים במיוחד, ב- Text4u, נעשה כמיטב יכולתנו כדי לעמוד בהצלחה באתגרים שמציבה לנו המציאות העסקית.

מי המתרגמים שלנו?

מתרגמים דוברי שפת היעד שפת אם הדוברים שפה עדכנית. מרבית המתרגמים בעלי השכלה
פורמלית בתחום התרגום וניסיון תעסוקתי של מספר שנים.

שירותי תרגום במגוון שפות

ב- Text4u שירותי תרגום, מתרגמים במגוון שפות, למעשה נוכל לתרגם בכל צמד שפות הנדרש לך,
בפרויקטים קטנים כמו גם, בפרויקטים גדולים. אם קיים צורך באילוצי זמן מצד הלקוח נוכל להפעיל מספר מתרגמים שיעבדו על המסמכים שלך בו זמנית.

מהם תחומי התרגום ב- Text4u?

משרדנו ערוך לטפל במגוון תחומי תרגום, תרגום מסמכים פיננסיים, תרגום טכני, תרגום משפטי
התרגום מבוצע בידי מתרגמים בעלי ניסיון בתחום המסמך המתורגם.
 
פנה עכשיו קבל מחיר לתרגום מסמכים חייג עכשיו: 077-5144055
 
אולי יעניין אותך גם

תרגום משפטי לעסקים

תרגום משפטי לעסקים במציאות הגלובלית הנוכחית עסקים עושים שימוש בתרגום משפטי לצורך שיתופי פעולה וסחר בינלאומי עם לקוחות, ספקים וקשרים עם ומוסדות מימון. בקטגוריה מסמכים

תרגום לאנגלית עסקית

תרגום לעסקים תוכניות עסקיות  תרגום עסקי, תרגום ל עסקית בתקופתנו, מסמכים עסקיים הם חלון הראווה לכל עסק. מסמכים עסקיים כוללים: כרטסי ביקור, פרופיל חברה, מצגות,

תרגום לערבית

כיצד תוכלו לחסוך כ- 40% בתרגום לערבית? כשמדובר במסמכים משפטיים, דיוק התרגום והיצמדות לטרמינולוגיה והמשמעות משפטית, חשובים מאוד, במטרה לקבל תרגום איכותי ומדויק. לכן חשוב

צור קשר

חייגו עכשיו! 077-5144055 או הזינו את פרטיכם בשדות הבאים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

logoWHITE 1
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש