חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תרגום מאנגלית לרוסית

תרגום לרוסית בתמונה: תשבץ תלת-ממדי בשפה הרוסית על רקע לבן
תרגום לרוסית בתמונה: תשבץ תלת-ממדי בשפה הרוסית על רקע לבן

תרגום מאנגלית לרוסית איכותי ומקצועי

תרגום מאנגלית לרוסית מבוצע ע"י מתרגם בעל כישורים ומיומנויות הנרכשות במהלך החיים, כדי שהתרגום שתזמין, מאנגליית לרוסית יהיה ברמה גבוהה, חשוב להבין מי יהיה המתרגם לרוסית, למסמכים שלך.
 

כיצד ניתן לחסוך בתרגום לרוסית?

  • כמות המסמכים המועברים לתרגום – תמחור שירותי תרגום לרוסית נקבע בראש ובראשונה ע"פ מספר המילים שיש לתרגם. ככל שמספר המילים קטן יותר עלות התרגום תהיה נמוכה יותר ולהפך.
  • תרגום דחוף / בהול – תכנון וניהול משימות נבון יכול לחסוך המון. תרגום לרוסית לעשר עמודי תוכן במועד מסירה לעוד שבועיים יהיה נמוך יותר מדרישה לבצע את התרגום תוך יום או יומים. דחוף = יקר.
  • סוג קובץ המקור – מנקודת ראות המתרגם ניתן לסווג שני סוגי מסמכים. מסמכים הניתנים לעריכה ומסמכים בפורמט "תמונה" שאינם ניתנים לעריכה. מסמכים נעולים מצרכים השקעת משאבי זמן גדולים יותר ובכך עלות התרגום גבוהה יותר. אם ניתן רצוי להעביר לתרגום מסמכים הניתנים לעריכה.

הסודות לקבלת תרגום לרוסית איכותי

  • ידיעת השפה האנגלית – אנגלית בצמד שפות אנגלית רוסית נקראת "שפת המקור". בתרגום מאנגלית לרוסית, על המתרגם לרוסית חשוב שיהיה בעל יכולת להבין אנגלית ברמה גבוהה.
  • תרגום מאנגלית לרוסית רוסית שפת היעד לשפה הרוסית מתנקזים כל כישורי התרגום של המתרגם שיתרגם עבורך את המסמכים. לכן חשוב לבדוק מי יתרגם את המסמכים שלך מאנגלית לרוסית.
  • רוסית שפת אם – רוסית כשפת היעד חשובה במיוחד כיוון שבשפת אם, המתרגם בעל יכולת יכולת ביטוי וניסוח, בהשוואה למתרגם שרכש את השפה הרוסית במסגרת לימודים או לאחר שהיה ממושכת במדינה דוברת רוסית.
  • תרגום מאנגלית לרוסית שבוצע בידי מתרגם שרכש את השפה הרוסית לאורך שנים, החל מיום הולדתו ועד לאחר סיום לימודיו האקדמיים, יהיה בעל כישורי תרגום וניסוח גבוהים. שיאפשרו לו להפיק תרגום מאנגלית לרוסית איכותי.
  • תרגום מאנגלית לרוסית הדיאלקט –  ללקוח שאינו דובר רוסית, קיים אולי הרושם שהשפה הרוסית בעלת דיאלקט אחד ויחיד.

הדיאלקטים בשפה הרוסית 

בפועל, בתרגום מאנגלית לרוסית, קיימים שלושה דיאלקטים שונים.
  • דיאלקט מוסקבה – נחשב בשפה הרוסית לדיאלקט הסטנדרטי. מוסקבה כמרכז כלכלי ותרבותי והמחוזות הקרובים הפכו במהלך מאות שנים לאזור ברוסיה המשפיע על השפה הרוסית יותר מכל.
  • בנוסף לדיאלקט מוסקבה קיימים דיאלקט נוספים: דיאלקט רוסית צפוני, כדוגמת וולוגדה – קוסטרומה, דיאלקט רוסית במחוזות המרכז פסקוב ולדימיר הוולגה דיאלקט רוסית במחוזות דרומיים.

חשיבות הדיאלקט בתרגום מאנגלית לרוסית

חברה עסקית הבוחרת לפנות לקהל לקוחות ברוסיה, בעזרת ביצוע תרגום מאנגלית לרוסית, צריכה לקחת בחשבון את הדיאלקט ברוסית שאליו מתרגמים, שכן יש הבדלים בין הדיאלקטים השונים.
 
ההבדלים בדיאלקט בתרגום מאנגלית לרוסית קיימים וניתן לאפיין אותם, באופן ההיגוי, הכתיבה, התחביר, אוצר המילים. בסך כל דוברי השפה הרוסית יבינו היטב את המסמך המתורגם לרוסית, אולם יוכלו להבחין ולדעת באיזה דיאלקט בוצע התרגום מאנגלית לרוסית.

תרגום מאנגלית לרוסית לשפה עדכנית

לישראל הגיעו דוברי השפה הרוסית בשני גלי עלייה, גל העלייה משנות ה – 70 והעליה משנות ה- 90. מאז ועד היום, חלפו כ-  40 ו 20 שנים בהתאמה.
במהלך השנים, השפה הרוסית, באזור מוסקבה התעדכנה והשתנתה, נכון, השינויים אינם גדולים השפה הרוסית נשארת במהותה אותה שפה, אולם עבור חברה עסקית, שמטרתה לגייס לקוחות חדשים דוברי השפה רוסית, חשוב לפנות ללקוחות הפוטנציאלים במסמך המנוסח היטב ,שתורגם מאנגלית לרוסית בשפה עדכנית בדיאלקט המתאים לקהל היעד.

תרגום מאנגלית לרוסית ב- Text4u

בתרגום לקהל לקוחות דוברי רוסית המתגורר בישראל, תרגום בישראל בהחלט מספק, אולם בתרגום מאנגלית לרוסית המיועד ללקוחות המתגוררים ברוסיה כדאי לשקול לבצע את התרגום ברוסיה כדי לקבל תרגום השפה עדכנית. תרגום אתר אינטרנט או קטלוג מוצרים לחברה היינו חלון הראווה ולכן חשוב שיבוצע בשפה עדכנית.
 
רקע לימודי וניסיון תעסוקתי חשובים במיוחד במסמכים המתורגמים מאנגלית לרוסית בהם שלובים ביטויים בטרמינולוגיה הנהוגה בתחומי הטכנולוגיים, תרגום לרוסית בתחום הכספים, תרגום משפטי וכו'.

תרגום מרוסית לאנגלית או תרגום מאנגלית לרוסית

מה רצוי לקחת בחשבון לפני שמתחילים לבצע תהליך תרגום מאנגלית לרוסית?
איך תוכל לקבל תרגום טוב יותר? הקפדה על מספר כללים פשוטים תאפשר לכם להפיק את המרב מהתרגום לרוסית שתקבלו

תרגום מאנגלית לרוסית לשפת אם 

בביצוע תרגום מרוסית לאנגלית כמו גם תרגום מאנגלית לרוסית, אחד הקריטריונים  החשובים ביותר שיש להכניס למשוואה כדי שבסופו של תהליך תוכלו לקבל תרגום מצוין ולא רק תרגום טוב, הוא שפת אם רוסית של המתרגם המבצע את התרגום.                                              

תרגום לרוסית שפת אם

הביטוי "שפת אם" אנגלית או רוסית המתאר את רמת השליטה בשפה הרוסית או אנגלית של המתרגם. כשמציינים שמתרגם לאנגלית הדובר אנגלית שפת אם, הכוונה היא  שהשפה נרכשה בשלבי חייו הראשונות של המתרגם, דרך תקופת לימודיו ובתחילת חייו הבוגרים.
 
בביצוע תרגום מרוסית לאנגלית, אין זה נדיר לפגוש במישור המקצועי מתרגמים השולטים בשפה האנגלית ברמה גבוהה אולם האנגלית נרכשה בתקופות מאוחרת של החיים ע"י לימוד. לכן, לא תמיד כל מי מבין המתרגמים, הטוען שיוכל לתרגם מרוסית לאנגלית אכן יוכל לתרגם לאנגלית ברמת שפת.

מה כדאי לדעת על המתרגמים מרוסית לאנגלית?

בתעשיית התרגום מספר המתרגמים מרוסית לאנגלית שפת אם, נמוך משמעותית בהשוואה למתרגמים מאנגלית לרוסית.
בתרגום מאנגלית לרוסית התרגום לרוסית פחות נדיר, שכן בתקופתנו חלקם הגדול של המתרגמים דובר את השפה האנגלית ברמה גבוהה, כיוון שהמתרגמים לרוסית מתרגמים לשפת אמם רוסית, לא מוטלת עליהם חובה מקצועית לדעת אנגלית ברמה שפת אם.

תרגום לרוסית ואנגלית תחומי ידע של המתרגם

ביצוע תרגום משפטי לרוסית מאנגלית וגם בתרגום מרוסית לאנגלית יש צורך לתרגם מסמכים מקצועיים הכוללים טרמינולוגיה בתחומים מגוונים החל ממונחים בתחום המשפטי עבור לתרגום טכני לאנגלית או לרוסית. כדי לתרגם במדויק את המונחים הכלולים במסמך, על המתרגם להיות בעל רקע לימודי או ניסיון מקצועי בתחום התרגום.

תרגום משפטי לרוסית תרגום משפטי לאנגלית

תרגום משפטי מרוסית לאנגלית חשוב שיבוצע ע"י מתרגם דובר שפת אם בעל ידע ויכולת לתרגם מסמכים בעלי אופי משפטי.
 
תרגום עסקי לאנגלית מרוסית – כולל תרגום  אתרי אינטרנט קטלוגים פרופיל חברה מסמכים פיננסיים ב-  Text4u ניתן לקבל פתרונות תרגום כוללים לאנגלית מרוסים ולמגוון צמדי שפות נוספות.

תרגום לרוסית טכנית 

בתחום הטכני קיימים עשרות תחומים עיקריים בהם מתבצעים תרגום מסמכים מאנגלית לרוסית או מרוסית לאנגלית. כדי להפיק את המרב מהתרגום שתזמינו חשוב שאת התרגום יבצע מתרגם הבקיא בטרמינולוגיה המסמך שאתה מבקש לתרגם.
תרגום לאנגלית טכנית כולל פרמטרים מספריים המופיעים בקטלוג המוצר, מעבר למונחים המקצועיים. כל פרמטר מספרי מציין את תכונות המוצר. הנתונים המספריים שבצמוד אליהם כלולים יחידות מדידה של הספק טמפרטורה תדרים מוליכות חשמלית וכו' קובעים את איכות המוצר. לכן רק מתרגם הבקיא בתחום תרגום טכני לאנגלית יכול לתרגם בהצלחה תרגום מסמכים הכוללים פרמטרים טכניים.
 
בביצוע תרגום לאנגלית מרוסית וגם בתרגום לרוסית מאנגלית  מתאימים ב- Text4u את תוכן המסמך למתרגם. לכל מתרגם יש התמחות בתחום שונה. ע"פ הרקע והניסיון של המתרגמים מותאם המסמך שיש לתרגם למתרגם.

תרגום שיווקי לאנגלית תרגום קטלוגים לרוסית.

בתרגום בעל אופי שיווקי כדוגמת תרגום אתרי אינטרנט לרוסית או תרגום קטלוגים ופרופיל חברה לאנגלית, חשוב לשכור חברת תרגום שתוכל לבצע את התרגום בשפה עדכנית.
 
הסיבה היא שהשפה הרוסית מתעדכנת ומשתנה לאורך השנים וקהל יעד הדובר רוסית מאזור מוסקבה בהחלט יבין את התרגום מאנגלית לרוסית אולם בתרגום עלולים להיות ניואנסים קלים ואי דיוקים שהסיבה להם היא העובדה שהמתרגם אינו מתגורר ברוסיה.
אולי יעניין אותך גם

תרגום רפואי לרוסית

תרגום לרוסית מעברית ומאנגלית תרגום לרוסית נחשב לתרגום מורכב לביצוע כיוון שתרגום ככלל, דורש מומחיות ובקיאות במונחים ובטרמינולוגיה המקובלת בתחום תרגום רפואי. ב- Text4u מבצעים

תרגום לפורטוגזית פורטוגזית

תרגום מסמכים מעברית לפורטוגזית תרגום לפורטוגזית מה חשוב לדעת לפני תחילת תהליך תרגום? דיאלקטים בשפה הפורטוגזית – חשוב לדעת שהשפה הפורטוגזית מאופיינת בדיאלקטים שונים ומגוונים

תרגום לאנגלית

חסכו כ- 40% מהוצאות תרגום מסמכים לאנגלית, כיצד? צמצום מספר מילים עלות שכר מתרגם גבוהה, מדובר במתרגמים בעלי ניסיון בעלי הכשרה וניסיון של שנים המתפרנסים

צור קשר

חייגו עכשיו! 077-5144055 או הזינו את פרטיכם בשדות הבאים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

logoWHITE 1
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש