חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תרגום לגרמנית מאנגלית

תרגום מסמכים מעברית לגרמנית ומגרמנית לאנגלית

אם אתם מעוניניים לפנות לקהל דובר גרמנית אולם מרגישים מוגבלים ממחסום השפה?

ב- Text4u שירותי התרגום נוכל לסייע לכל עסק לגשר על מחסום השפה ולגשר על ההבדלים התרבותים, ע"י תרגום המסרים השיווקיים שלך למיליוני לקוחות פוטנציאליים דוברי גרמנית. 

  • תרגומים מדויקים הכוללים ניואנסים תרבותיים – התרגום ב- Text4u הינו מעבר לתרגום מילולי.
  • תרגום לגרמנית בידי מתרגמים דוברי גרמנית שפת אם מבטיח שהמסר שלך יעבר לדוברי גרמנית.
  • תרגום לגרמנית התאמה תרבותית – השפה הגרמנית מורכבת ומאופיינת בניבים אזוריים המתרגמים המנוסים ב-Text4u מבינים את נבכי השפה הגרמנית ומספקים תרגומים ברורים, תמציתיים ומתאימים מבחינה תרבותית.
  • קבלו הצעות מחיר ללא התחייבות – המותאמת לצרכים הספציפיים שלכם. אנו בטוחים שהתעריפים התחרותיים והשירות יהיו מעבר לציפיות.
  • מוכנים לנצל את הפוטנציאל העסקי בשוק הגרמני? צורו עימנו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר חינם וגלו כיצד המומחיות שלנו יכולה לעזור לכם להשיג את המטרות העסקיות שלכם.

מה חשוב לדעת בתרגום לגרמנית?

השפה הגרמנית הינה ישות חיה ונושמת, המעוצבת מתפתחת לאורך מאות שנים ומושפעת מההיסטוריה, התרבות והקהילות המגוונות המשתמשות בשפה הגרמנית.

השפה הגרמנית מאופיינת בהשוואה לשפות אחרות, בעושר לשוני רב בדיאלקטים וביטויים היוצרים  נוף מורכב של ניבים / דיאלקטים בשפה הגרמנית. שפע ניבים המהווה אתגר מקצועי לכל מתרגם.

תרגום מסמכים לגרמנית 
תרגום משפטי תרגום מסמכיםתרגום לגרמנית
  • תרגום טכני לגרמנית
  • תרגום אתרים לגרמנית
  • תרגום רפואי 
  • תרגום שיווקי לגרמנית
  • תרגום מעברית לגרמנית
  • תרגום תפרטים לגרמנית 
  • תרגום מהיר לפולנית
  • תרגום מאנגלית לגרמנית
  • תרגום גרמנית לעברית 
  • תרגום מקצועי
  • תרגום כתב יד 
  • תרגום מסמכים 

תרגום לגרמנית לניב / דיאלקט המותאם לקהל היעד

  • גוון תרבותי בתרגום לגרמנית– השפה הגרמנית ידועה בגיוון התרבותי וכוללת מגוון רב של ניבים המשקפים את השונות האזוריות וההיסטוריות בין האזורים גאוגרפיים שונים . ניבים בשפה הגרמנית הם מעבר מסתם גרסאות לשוניות בשפה הגרמנית.
  • חשיבות הניבים בתרגום לגרמנית – הנבים בשפה הגרמנית הם למעשה חלונות להיסטוריה, לגיאוגרפיה ולמסורות לאזורים שמהם הם מגיעים. הדיאלקטים מעניקים גוון לשיחות יומיומיות, מעוררים תחושת זהות בקרב המשתמשים בדיאלקט מוכר היוצר, קשר הדוק  לשבירה בין הדוברים לשורשיהם. זו הסיבה שבתרגום לגרמנית חשוב מאוד לתרגם לדיאלקט המתאים לקהל היעד.
  • האתגר בתרגום דיאלקט מתאים לגרמנית – ניבים, מטבעם, מקשים על תהליך התרגום לגרמנית כיוון שהמשמעויות הניב טבועה עמוק בהקשר התרבותי וההיסטורי לאורך מאות שנים, מה שהופך תרגום לגרמנית למאתגר עבור מתרגמים.
  • תרגום לגרמנית וניואנסים תרבותיים – ביטויי ומילים המשובצים במסמך בדיאלקטים ובניבים גרמניים הם כמו אוצרות חבויים במשפטים שמחכים להתגלות. בתרגום לגרמנית, האתגר טמון בהעברת הניואנסים העדינים תוך שמירה על בהירות ודיוק בתרגום.
  • תפקידו של מתרגם בתרגום לגרמנית – מתרגמים מיומנים מספקים הקשר נוסף בתוך הטקסט או באמצעות הערות שוליים, במטרה להבהיר התייחסויות תרבותיות שאולי אינן מובנות לדוברים שאינם שוברים גרמנית שפת אם. גישה זו מכבדת את עומק הביטוי המקורי תוך מניעת בלבול ופרשנות שגויה.
  • תרגום ניבים בשפה הגרמנית – הוא ריקוד בין שימור האותנטיות התרבותית לבין הבטחת תקשורת יעילה. בחירה מדוקדקת לאסטרטגיה המותאמת לקהל היעד. השפעה המיועדת של התרגום, יכולה להפוך את אתגר תרגום לגרמנית בדיאלקט מתאים להזדמנות ולגשר בין תרבויות, להעשיר הבנה לשונית ולטפח קשרים בין-תרבותיים.

תרגום טכני לגרמנית

תרגום טכני לגרמנית – תוכן טכני מצריך התמודדות עם אתגרים וככלל ודורש דיוק רב, בכל הנוגע לתרגום מסמכי תוכן טכני לגרמנית. תרגום טכני לאנגלית מצריך שפה עשירה בניואנסים ודיאלקטים.

  • מה מאפיין בתרגום טכני לגרמנית? – תרגום לגרמנית בתחומים טכניים מאופיין בטרמינולוגיות מיוחדת, שלרוב קשורות באופן סבוך למושגים מקצועיים הדורשים תרגום מדויק.  תרגום תוכן טכני לגרמנית, ושמירה על דיוק בטרמינולוגיה אינה ברת התפשרות. על המתרגמים להחזיק לא רק ביכולת התנסחות גבוהה בגרמנית מבחינה לשונית אלא גם בהבנה מעמיקה של המסמך המתורגם.
  • עקביות בתרגום טכני לגרמנית – עקביות הינה בעלת חשיבות רבה בתרגום טכני, במיוחד כאשר עוסקים במסמכים מורכבים מורכב. התרגום מונחים ומושגים מרכזיים חשוב שיהיה  אחיד לאורך כל הטקסט. סטייה מהטרמינולוגיה הקבועה עלולה להוביל לבלבול ולפרשנות שגויה.

הקריטריון החשוב ביותר לקבלת תרגום תרגום מסמכים מעברית לגרמנית, מקצועי ואיכותי הוא, שהמתרגם דובר גרמנית שפת אם. לכן, עוד בשלב בחירת חברת תרגום, חשוב לבדוק מה כישורי המתרגם.

תרגום מאנגלית לגרמנית שפה עדכנית

כדי לקבל תרגום לגרמנית איכותי ומקצועי בעת ביצוע תרגום מסמכים מעברית לגרמנית חשוב שהתרגום יבוצע בידי מתרגם הדובר גרמנית בשפה עדכנית.

השפה הגרמנית מתעדכנת במהלך השנים ולכן, רק מתרגם לגרמנית השוהה בגרמניה דרך קבע, יכול לייצר תרגום לגרמנית בשפה עדכנית ברמת ודאות גבוהה.

היכן מתגורר המתרגם לגרמנית?

מתרגם מאנגלית לגרמנית, המתגורר בגרמניה משתמש בשפה הגרמנית מידי יום ביומו, במסגרת העבודה והלימודים, נחשף לאמצעי התקשורת השונים, סביר להניח, שהשפה הגרמנית השגורה בפיו, תהיה גרמנית עדכנית.

תרגום מגרמנית לעברית חייגו עכשיו 077-5144055

גרמנית בשפה עדכנית

עדכונים בשפה הגרמנית המתרחשים כל העת ומכאן, מתרגם שאינו נחשף לשפה הגרמנית באופן רציף וממושך ורכש את יכולת השימוש בשפה הגרמנית, מלימודים פורמליים, לא בטוח שיוכל לתרגם מאנגלית לגרמנית, אתר אינטרנט לחברה, ברמה גבוהה.

נכון, גם מתרגם שאינו מתגורר בגרמניה, יוכל להתעדכן בשפה הגרמנית מידי יום. אולם לקוח המזמין תרגום לגרמנית יוכל לדעת את טיב התרגום שקיבל, רק לאחר בדיקת
התרגום בגרמניה.

ב-Text4u תוכל לקבל תרגום מאנגלית לגרמנית המבוצע בידי מתרגמים דוברי גרמנית שפת אם!

תרגום תרגום מסמכים מעברית לגרמנית חייגו 077-5144055

כיצד ניתן לחסוך בתרגום מסמכים לגרמנית?

  • מה מצפים מהתרגום ולמה הוא מיועד – ראשית חשוב להגדיר באופן ברור מה מצפים מהתרגום. אם התרגום לגרמנית צריך להיות איכותי לצורך פרסום באמצעי התקשורת או תרגום לצרכים פנימיים. מטבע הדברים תרגום לצרכים שיווקיים המאופיין בהתאמה לקהל היעד תהיה בעלות גבוהה יותר.
  • זמן שווה כסף – תרגום מסמכים בגרמנית בתוך החברה אינו בחינם, מה גם שיש לכך השלכות נוספות אי אפשר לבדוק או להתלונן כלפי קולגה בעבודה שהתרגום ששלח אינו ברמה גבוהה. לכן יעיל ונכון לעבוד עם סוכנות התרגום.
  • חושבים "לחסוך כסף" במטרה למצוא את האפשרות הזולה ביותר. יש לתת את הדעת שתרגום לגרמנית אינו נחשב ככלל כשפה זולה. תרגום מסמכים לגרמנית זול במיוחד או כמעט בחינם  עלול לגרום לנזק יותר מתועלת. חשוב לזכור שהתרגום הוא חלון הראווה של העסק.
  • תרגמו לגרמנית רק את מה שצריך ולא מה שיכולים. על ידי קריאת המסמך באופן יסודי ומחיקת כל מילה משפטים או פסקה שלמות. כל מה שלא מתורגם לא מתומחר ואין צורך לשלם על טקסט שאין צורך לתרגם.
  • מינימום לתרגום -להימנע מלשלוח טקסטים קצרים לתרגום . כמו בכל תחום יש עלות מינימום לביצוע עבודה. לכן כדאי להקפיד לרכז מספר מסמכים ולהימנע מלשלוח פסקה קצרה לתרגום.
  • חברת תרגום אמינה -תרגום מסמכים אינה עבודה זולה לכן חשוב לנסות ולחסוך בכל מקום שרק ניתן. הדרך הנפוצה ביותר היא למצוא חברת תרגום אמינה, לא תמיד התרגום הזול יהיה גם תרגום איכותי. כשבוחרים בוחרים בסוכנות תרגום, חשוב לבדוק את ניסיון בתרגום לשפה הגרמנית. כך ניתן להבטיח שתקבלו תרגום גרמני באיכות גבוהה. השפה הגרמנית שפה מורכבת; בגרמנית יש להם מילים שלאחר תרגום הם נהפכות שתי מילים או יותר באנגלית. גרמנית היא גם שפה שמשתמשת בשמות עצם ופעלים מורכבים, מה שהופך אותה למורכבת עוד יותר, כך שהתרגום לגרמנית בסופו של יום עולה יותר.
  • תזמון התרגום – בישראל כולם מעדיפים לקבל את התרגום לאתמול, תרגום דחוף במרבית המקרים עולה יותר לעתיים הרבה יותר מתרגום שמבוצע ברוגע ובנחת דחיפות וצמצום הוצאות הינם פרמטרים הפועלים באופן הפוך. תרגום מסמכים לגרמנית דחוף תחוף עולה יותר מתרגום שאינו דחוף.
  • התרגום מסמכים לגרמנית נקבע על ידי מספר פרמטרים:
    •  שפת היעד אליה מתורגם המסמך.
    • מורכבות הטקסט, מסמך טכני רפואי או משפטי עלות תרגומו גבוהה יותר.
    • דחיפות המסמך המתורגם, פורמט הטקסט וכדומה. כל אלו משפיעים על ה הסופי.

הרקע המקצועי של המתרגם לגרמנית

בתרגום כללי, לשפה הגרמנית, אין כל קושי לכל מתרגם השולט היטב בשפה הגרמנית, לתרגם כל מסמך מעברית לגרמנית או מאנגלית לגרמנית. אולם, בתחומים מקצועיים כגון התחום בטכנולוגי, הרפואי או החשבונאי, חשוב שלמתרגם תהיה הבנה ידע ובקיאות בתחום התרגום.

ב מקצועיים לגרמנית, ידיעת ושליטה בשפה הגרמנית אינה מספיקה, שכן, לכל תחום מקצועי קיימים מונחים והמושגים המשולבים במסמך המתורגם לגרמנית.

שימוש בתרגום במונחים מקצועיים מחויב המציאות. המונחים בכל תחום מוכרים וידועים לבעלי המקצוע וכדי שהתרגום שלך יהיה ברמה נאותה, חשוב להתעניין ולבדוק מי יתרגם את המסמכים שמסרת לתרגום לגרמנית?

תרגום מאנגלית לגרמנית. ב- Text4u

ב- Text4u מספקים שרותי תרגום מסמכים שיווקיים לגרמנית המבוצעים בגרמניה. תרגום לגרמנית בגרמניה, מבטיח שהתרגום שלך יבוצע בשפה עדכנית. כמו בכל שפה, טקסט שיווקי, אמור להיות כתוב בשפה ברורה המזמינה לקוחות לי קשר ראשוני לעסק שלך.

תרגום לגרמנית לטקסט באתר האינטרנט של חברתך יהיה המפגש הראשון בין הלקוח מגרמניה לבין העסק שלך. הטקסט בקטלוג או באתר האינטרנט חשוב שיתורגם בשפה עדכנית תוך שימוש במונחים מדויקים המתאימים לטרמינולוגית השפה המתאימה לתחום העסק שלך.

תרגום לגרמנית שפה עדכנית

השפה הגרמנית משתנה ומתעדכנת בביטויים ומונחים חדשים כמו כל שפה, לכן יש חשיבות רבה במיוחד במסמכים ייצוגים שהתרגום לגרמנית יבוצע בידי מתרגם הדובר גרמנית עדכנית. מתרגם המתגורר בגרמניה סביר להניח שהשפה הגרמנית השגורה בפיו תהיה עדכנית. בהשוואה למתרגם לגרמנית שב -15 השנים האחרונות לא התגורר בגרמניה.

תרגום מסמכים מאנגלית לגרמנית, חייגו: 077-5144055

תרגום לגרמנית אחידות התרגום

במסמכים מורכבים  וארוכים חשוב שהתרגום יהיה אחיד לאורך כל המסמך המתורגם. פרמטר זה חשוב במיוחד בחוברות הדרכה והפעלה אבל לא רק. קיימים שיטות שונות להבטחת אחידות המסמך. חשוב להתעניין ולבדוק אצל נותן שרות התרגום, כיצד תובטח האחידות במסמכים שהנכם מוסרים לתרגום לגרמנית.

תרגום לגרמנית מידע כללי.

תרגום לגרמנית אנגלית או תרגום גרמנית עברית מהווה חוליה מקשרת בעולם העסקים ובאקדמיה. אם אינך דובר גרמנית שפת אם וברצונך לפנות ללקוחות דוברי השפה הגרמנית תוכל להיעזר בשרותי תרגום מקצועיים לשפה הגרמנית.

ב- Text4u נוכל להציע תרגום לשפה הגרמנית המבוצע בידי מתרגמים  דוברי גרמנית שפת אם, במידה  ויהיה ך נוכל להציע לכם לבצע את התרגום בגרמניה, כדי להבטיח רמה גבוהה של תרגום תוך שימוש בשפה עדכנית.

תרגום לעברית ולאנגלית מגרמנית

תרגום בצמדי שפות גרמנית עברית נמצא בעליה השנים האחרונות עם עם גידול בנפח הפעילות העסקית. חברות ישראליות הפונות ללקוחות בגרמניה מתרגמים לשפה הגרמנית: חוברות הפעלה, הסכמים, קטלוג מוצר, מסמכים פיננסים ומשפטיים. תרגום מסכמים לגרמנית כדוגמת חוברות הפעלה למוצרים מתוחכמים נחשבים ככרטיס כניסה לשווקים היכולים לשלם עבור מוצרים איכותיים.

לקריאה נוספת: תרגום מגרמנית לאנגלית  

תרגום מסמכים מעברית לגרמנית, חייגו: 077-5144055

מה חשוב לדעת לפני שמבצעים תרגום לגרמנית?

תרגום מעברית לגרמנית לחוברות הפעלה או קטלוגים שיווקיים, קיימת חשיבות רבה לביצוע התרגום בידי מתרגם  הדובר שפת אם גרמנית עדכנית. שכן הטקסט המתורגם מגיע לקהל לקוחות רחב השולט בשפה הגרמנית.

תדמית החברה בעיני הלקוחות נקבעת גם ע"פ רמת תרגום הטקסט לגרמנית.

יש לזכור שתדמית המוצר שלך, מנקודת מבטו של לקוח הסופי, מתגבשת במהלך עיון בתרגום בטקסט או במסמך המתורגם ולכן, נדרשת רמת תרגום לגרמנית ברמה גבוהה ביותר. עובדה זו  נכונה במיוחד בטקסטים בהם יש ך לתרגם מדריך משתמש בתחום טכני הדורש התמקצעות הבנה
בטקסט המתורגם.

קבל לתרגום מסמכים מאנגלית לגרמנית, חייג 077-5144055

תרגום מסמכים משפטיים מאנגלית לגרמנית

תרגום מסמכים משפטיים לגרמנית,  מאופיין בסגנון כתיבה השוזר ביטויים ומילים מקצועיות מתחום המשפטי. מתרגם לשפה המשפטית חשוב שיהיה רקע והבנה בתחום המשפטי, מעבר לשליטה המוחלטת בשפה הגרמנית.

כמו בכל שפה גם בגרמנית נעשה שימוש תדיר בביטוים ובטרמינולוגיה המקובלת בתחום המשפטי. ולכן המתרגם אמור להבין ולהכיר את משמעות הביטויים הן בשפת המקור והן בשפת היעד גרמנית.

תרגום מאנגלית לגרמנית מסמכים בתחום הטכנולוגי

תרגום מעברית לגרמנית או מאנגלית לגרמנית בתחום הטכנולוגי, מצרכים מכל מתרגם הבנה בתחום התרגום. כל תחום טכנולוגי המתורגם לגרמנית מאופיין במושגים וביטויים המקובלים תחום. תרגום לגרמנית כדיי שיבוצע ברמה גבוהה, אמור לעשות שימוש בביטויים המדויקים בכל תחום טכנולוגי. לדוגמה ספר בתחום הנגרות או השרברבות יכול עשרות או מאות מונחים מקצועיים ששימוש בהם לאורך המסמך במקום המדויק יהפוך את המסמך המתורגם לגרמנית מדויק ואיכותי.

תרגום מסמכים מעברית לגרמנית, היתרונות

תרגום לגרמנית למסמכים או לאתר האינטרנט של חברתך יפתח יכול לפתוח בפני העסק שלך מגוון הזדמנויות עסקיות.

ב- Text4u תוכל לקבל שרותי תרגום מקצועיים לגרמנית מעברית או גרמנית לאנגלית. וכמובן לכל צמד שפות הכולל גרמנית כולל צמד השפות עברית גרמנית.

גרמנית נמצאת ברשימת עשר השפות המדוברות בעולם, כך גם, תרגום לגרמנית נחשב לתרגום נפוץ לפחות באותו יחס.

תרגום גרמנית מבוקש באקדמיה, בהנדסה ובעסקים ובתחום הפטנטים.

תרגום מאנגלית לגרמנית מהווה חוליה מקשרת בין אנשים וחברות בין יזמים וגופים עסקיים, המבקשים תרגום לגרמנית של חוזים הסכמים וחומר שווקי. תרגום שיווקי לגרמנית מאפשר לפנות לקהלי יעד דוברי השפה הגרמנית.

תרגום מסמכים לגרמנית התקשרו 077-5144055

 תרגום מקצועי לגרמנית יכול להביא לעסק שלך לקוחות חדשים !

מי מתרגם גרמנית? 

בארצות גרמניה, צפון איטליה, אוסטריה, שוויצריה, ליכטנשטיין, צרפת, תרגום לגרמנית נפוץ למדי. בישראל תרגום לגרמנית מבוצע ע" דוברי גרמנית ברובם מבוגרים יחסית.

חשוב שביצוע התרגום לגרמנית יבצע מתרגם לגרמנית המשתמש בשפה מידי יום. רק כך תוכל תבטיח תרגום לגרמנית עדכני ואיכותי. תרגום לגרמנית המבוצע בידי מתרגם השומע קורא ומדבר גרמנית מידי יום יהיה מטבע הדברים תרגום איכותי יותר מתרגום המבוצע ע"י מתרגם שב 15 השנים האחרונות לא התגורר בגרמניה.

בשנת 1996 סוכם בין מדינות  גרמניה, שווייצריה ואוסטריה על שינויים בכתיבת השפה הגרמנית. בתרגום חופשי מגרמנית  נקרא השינוי  "רפורמת האיות".

"רפורמת האיות" משפיעה גם על סגנון תרגום גרמנית, עיקרי הרפורמה בשפה הגרמנית הם:

  • ב- תרגום לגרמנית פירוק מלים ארוכות לחלקים.
  • הפסקת שימוש באות ß כאשר מבצעים תרגום גרמנית.
  • שינוי חוקי פיסוק בעת תרגום לגרמנית.

תרגום לגרמנית ב- Text4u נעשה ע"י מתרגמים מנוסים דוברי גרמנית כשפת אם!

תרגום טכני מגרמנית

בגרמנית נכתבים תקנים ופטנטים בתחומים טכניים שונים ומגוונים.
תרגום לגרמנית מאפשר לתעשייה וגופי תקינה לאמץ תקנים גרמנים שעברו תרגום לגרמנית.
תרגום לגרמנית של תקנים טכניים, מאפשר אימוץ הידע  ע"י ארגוני תקינה.
תרגום גרמנית חיוני וחשוב לקידום המחקר הטכנולוגי.

תרגום מסמכים מאנגלית לגרמנית, חייגו 077-5144055

תרגום דוחות כספיים מאזנית ותכניות עסקיות מעברית או מאנגלית לגרמנית

בתקופתנו הקיף הסחר בין ישויות עסקיות במגמת עליה משנה לשנה פעילות. הידוק הקשרים העסקיים בין מוסדות פיננסיים וספקים עוברת במקרים רבים דרך הצגת דוחות פיננסים מתורגמים לגרמנית. תרגום הדוחות הכספיים המבוצע בידי מתרגם מקצועי הדובר את השפה הגרמנית כשפת אם ובקיא בתחום הכספים יאפשר תרגום איכותי לדוחות הכספיים.

תרגומי דוחות כספיים מאזנים ותכניות עסקיות לגרמנית חשוב שיבוצעו בידי מתרגם לגרמנית בעל רקע של השכלה בתחום הכספיים. כיוון שהמסמכים מכילים אין ספור ביטויים ומנוחים מקצועיים המקובלים בתחום הכספיים.

תרגום מעברית לגרמנית לקורות חיים.

מסמך קורות החיים המתורגם לגרמנית בידי מתרגם דובר גרמנית שפת אם יכול לסלול את הדרך לתפקיד הבא או לאפשריות לימודים בכל מדינה שתושבי דוברים את השפה הגרמנית.

תרגום קורות החיים לגרמנית חשוב שהמתרגם ישלוט בשפה הגרמנית ברמת שפת אם וישתמש בשפה עדכנית. כך ניתן להפיק את המרב מההשקעה בתרגום קורות החיים.

תרגום מסמכים לגרמנית, חייגו: 077-5144055

פטנטים מתורגמים מגרמנית.

גרמניה נחשבת לאחת המדינות המפותחות בעולם מבחינה טכנולוגית.
בשפה הגרמנית קיימים מאות אלפי פטנטים.  ב- Text4u נוכל לתרגם עבורך
מהשפה הגרמנית או מאנגלית לגרמנית. או לכל שפה אחרת הדרושה לך.

עלות תרגום לגרמנית 

תרגום גרמנית נחשב לשפת תרגום יקרה בהשוואה לשפות אייות אחרות.
קיימים מספר סיבות לעלות הגבוהה היחסית תרגום גרמנית:

  • בישראל מאגר האנשים העוסקים ב- תרגום גרמנית מצטמצם במהלך השנים.
  • מספר המתרגמים לגרמנית או מגרמנית נמוך יחסית בהשוואה לשפות אייות אחרות.
  • המילים בגרמנית ארוכות ולכן נדרשת עבודת הקלדה רבה יותר.

כך  ב- Text4u  מבטיחים תרגום איכותי לגרמנית מאנגלית או מגרמנית לאנגלית.

תרגומ לגרמנית, איכותי מגרמנית או לגרמנית מאנגלית או עברית יתקבל אם יתמלאו התנאים הבאים:

  • הכרות ברמה גבוהה עם שפת המקור גרמנית אנגלית ע"פ הך.
  • ביצוע תרגום גרמנית ע"י מתרגם בשפת האם.
  • תרגום גרמנית בידי מתרגם הבקיא בתחום התרגום.
  • תרגום גרמנית בידי מתרגם מנוסה.

תרגום לגרמנית מאנגלית או מגרמנית לאנגלית לחברות וללקוחות פרטיים:

  • תרגום מאנגלית לגרמנית לפרופיל חברה.
  • תרגום לגרמנית עברית או תרגום גרמנית מאנגלית לקטלוגים.
  • תרגום מעברית לגרמנית או תרגום לאנגלית  מגרמנית לאתרי אינטרנט וקטלוגים שיווקיים.
  • תרגום גרמנית אנגלית לחוברות הפעלה.
  • תרגום לגרמנית מאנגלית או תרגום מגרמנית לעברית למסמכים בתחום פיננסי.
  •  מגרמנית או לגרמנית לתכתובות אישיות או עסקיות.
  • תרגום לגרמנית למכרזים.
  • תרגום לגרמנית כרטסי ביקור.

ב- Text4u תקבל שירותי תרגום לגרמנית בים סבירים, תוך הקפדה על לוח זמנים!

תגיות: תרגום לגרמנית עברי, תרגום גרמנית אנגלית. עברי גרמני. תרגום לגרמנית אנגלית.

אולי יעניין אותך גם

תרגום לרומנית

תרגום לרומנית למסמכים משפטיים טכניים – בתמונה ארמון פלש Castelul Peleş בסינאיה, רומניה שרותי תרגום לרומנית  קבלו הצעת מחיר לתרגום מהיר ומדויק לרומנית עוד היום

תרגום שבדית אנגלית עברית

תרגום לשבדית שרותי תרגום מסמכים מאנגלית ועברית לשבדית שבדית השפה ב- Text4u מספקים שירותי תרגום לשפה השוודית מעברית או מאנגלית בתחומים מגוונים כגון תרגום מסמכים

תרגום לסינית

שירותי תרגום מסמכים מאנגלית לסיניתתרגום לסינית מה חשוב לבדוק לפני שמזמנים תרגום מסמכים לסינית? איפיון המסמך- תרגום לסינית תרגום לסינית כדאי שיבוצע תהליך אפיון קצר למסמך שלך.

צור קשר

חייגו עכשיו! 077-5144055 או הזינו את פרטיכם בשדות הבאים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

logoWHITE 1
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש